Versija: 1.01.

BENDROSIOS NUOSTATOS

1.1. Šios paslaugų teikimo sąlygos (toliau – Sąlygos) reglamentuoja paslaugų teikimo tarp MB „Mono brands" (toliau – Paslaugos teikėjas) ir Kliento santykius, kai Klientas užsako el. parduotuvės paruošimo paslaugą per internetinę svetainę Ekomas.lt
1.2. Paslaugos teikėjo duomenys:
Pavadinimas: MB „Mono brands"
Įmonės kodas: 306224734
Adresas: J. Dobkevičiaus 6, Vilnius
El. paštas: labas@ekomas.lt
1.3. Duomenys apie juridinį asmenį kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kurį tvarko VĮ Registrų centras (www.registrucentras.lt)
1.4. Užsakydamas paslaugą, Klientas patvirtina, kad susipažino su šiomis Sąlygomis ir su jomis sutinka.
1.5. Šios Sąlygos yra neatskiriama kiekvienos tarp Paslaugos teikėjo ir Kliento sudaromos paslaugų teikimo sutarties dalis.

2. SĄVOKOS
2.1. Klientas (Pirkėjas) – fizinis arba juridinis asmuo, užsakantis Paslaugą.
2.2. Paslauga – el. parduotuvės paruošimo ir konfigūravimo paslaugos, aprašytos individualiame pasiūlyme arba internetinėje svetainėje Ekomas.lt.
2.3. Pasiūlymas – Paslaugos teikėjo pateiktas individualus pasiūlymas, nurodantis konkrečią paslaugos apimtį, kainą ir įvykdymo terminus.
2.4. Domenas – unikalus interneto svetainės adresas (pvz., www.pavyzdys.lt).
2.5. Hostingas – serverio vietos nuoma, reikalinga svetainės talpinimui internete.

3. SUTARTIES SUDARYMAS
3.1. Sutartis tarp Paslaugos teikėjo ir Kliento gali būti sudaryta dviem būdais:
3.1.1. Tiesioginis užsakymas per svetainę: Klientas pasirenka paslaugą internetinėje svetainėje Ekomas.lt, sutinka su šiomis Sąlygomis ir atlieka apmokėjimą per Stripe mokėjimo sistemą. Sutartis laikoma sudaryta nuo apmokėjimo patvirtinimo momento.
3.1.2. Individualus pasiūlymas: Paslaugos teikėjas pateikia Klientui individualų Pasiūlymą, kurį Klientas patvirtina raštu (el. paštu arba kitu sutartu būdu) ir atlieka apmokėjimą per internetinę svetainę Ekomas.lt pagal Pasiūlyme nurodytas sąlygas. Sutartis laikoma sudaryta nuo apmokėjimo patvirtinimo momento.
3.2. Paslaugos teikimas pradedamas tik gavus visą apmokėjimą už paslaugą, išskyrus atvejus, kai raštu susitarta kitaip.
3.3. Paslaugos įvykdymo terminas pradedamas skaičiuoti nuo visiško apmokėjimo gavimo dienos ir kitos Pasiūlyme nurodytos informacijos/prieigų gavimo momento.
3.4. Visos informacijos, pranešimų ir dokumentų mainai vyksta el. paštu: labas@ekomas.lt arba kitu raštu sutartu būdu. Klientas įsipareigoja nedelsdamas informuoti apie kontaktinių duomenų pasikeitimą.
3.5. Paslaugos teikėjas pasilieka teisę nevykdyti užsakymų, jeigu nustato:Kliento sukčiavimo požymius;Neteisingų ar suklastotų duomenų pateikimą;Sistemos piktnaudžiavimą ar neteisėtą naudojimą.

4. KAINA IR APMOKĖJIMAS
4.1. Paslaugos kaina nurodoma internetinėje svetainėje Ekomas.lt arba individualiame Pasiūlyme ir yra galutinė (su PVM, jei taikoma).
4.2. Į paslaugos kainą NEĮSKAIČIUOTA:
Domeno registracija ir priežiūra;
Hostingo (serverio) paslauga;
Išorinių platformų (mokėjimų sistemų, siuntų pristatymo ir kt.) integracijos mokesčiai ir nuolatiniai naudojimosi jomis mokesčiai, už kuriuos atsako pats Klientas;
Papildomos paslaugos, nenurodytos Pasiūlyme ar svetainėje.
4.3. Apmokėjimas atliekamas per Stripe mokėjimo sistemą internetinėje svetainėje Ekomas.lt.
4.4. Mokėjimo terminus nustato Pasiūlymas arba svetainėje nurodytos sąlygos. Jei terminai pažeidžiami, Paslaugos teikėjas turi teisę sustabdyti paslaugos teikimą.
4.5. Paslaugos teikėjas turi teisę pakeisti svetainėje nurodytą paslaugos kainą, jei tai susiję su techninėmis informacinės sistemos klaidomis. Tokiu atveju Paslaugos teikėjas nedelsdamas informuoja Klientą ir suderina tolesnį užsakymo vykdymą. Jei Klientas su kainos pakeitimu nesutinka, užsakymas anuliuojamas ir sumokėta suma grąžinama per 14 dienų.
4.6. Klientas sutinka, kad PVM sąskaita faktūra bus siunčiama elektroniniu būdu nurodytu el. pašto adresu. PVM mokėtojai privalo užsakymo metu nurodyti savo PVM mokėtojo kodą.

5. PASLAUGOS APRAŠYMAS
5.1. Paslaugos teikėjas įsipareigoja:
Paruošti el. parduotuvės šabloną pagal Pasiūlyme arba svetainėje nurodytą apimtį;
Sukonfigūruoti el. prekybos platformą prekybai internetu;
Suteikti Klientui administravimo prieigą;
Pateikti instrukcijas pagrindiniams administravimo veiksmams.
5.2. Klientui suteikiama galimybė administruoti el. parduotuvę savarankiškai po paslaugos perdavimo.
5.3. Parduotuvė bus viešai prieinama tik patalpinus ją Kliento užsakytame serveryje (hostinge).
5.4. Jei Klientas nesuteikia prieigos prie hostingo paskyros per 30 dienų nuo paslaugos pabaigos pranešimo, Paslaugos teikėjas pateiks svetainės failus ir duomenų bazę elektronine forma. Po perdavimo už tolimesnį saugojimą Paslaugos teikėjas neatsako.

6. DOMENAS IR HOSTINGAS
6.1. Klientas privalo savarankiškai užsisakyti:Domeno registraciją ir priežiūrą;Hostingo (serverio) paslaugą.
6.2. Paslaugos teikėjas gali rekomenduoti hostingo paslaugų teikėjus, tačiau neatsako už jų paslaugų kokybę.
6.3. Hostingas turi atitikti minimalius techninius reikalavimus, kuriuos Paslaugos teikėjas pateikia prieš pradedant darbą.

7. IŠORINĖS INTEGRACIJOS
7.1. Į el. parduotuvę gali būti integruotos išorinės platformos:
Mokėjimų surinkimo sistemos (pvz., Paysera, Montonio);
Siuntų pristatymo įrankiai (pvz., Omniva, DPD);
Kitos trečiųjų šalių paslaugos pagal Pasiūlymą.
7.2. Klientas, esant poreikiui, privalo savarankiškai:
Susikurti paskyras šių paslaugų teikėjų sistemose;
Pasirašyti sutartis su atitinkamais paslaugų teikėjais;
Pateikti reikalingus API raktus ir prisijungimo duomenis.
7.3. Paslaugos teikėjas neatsako už trečiųjų šalių paslaugų teikimo sąlygas, mokesčius, paslaugų trikdžius ar nutraukimą.

8. KLIENTO TEISĖS IR PAREIGOS
8.1. Klientas įsipareigoja:
Pateikti visą reikiamą informaciją, turinį ir prieigas, būtinas paslaugos atlikimui;
Užtikrinti, kad pateikta informacija yra teisinga, neprieštarauja įstatymams ir nepažeidžia trečiųjų asmenų teisių;
Laiku reaguoti į Paslaugos teikėjo užklausas;
Atlikti apmokėjimą pagal sutartas sąlygas;
Savarankiškai užsisakyti domeną ir hostingą.
8.2. Klientas atsako už:
Pateikto turinio (tekstų, nuotraukų, aprašymų, logotipų) teisėtumą;
Autorių teisių ir intelektinės nuosavybės teisių nepažeidimą;
El. parduotuvėje skelbiamą informaciją ir jos atitikimą teisės aktams.
8.3. Klientas turi teisę:
Gauti kokybišką paslaugą per sutartą terminą;
Reikalauti paslaugos atlikimo pagal Pasiūlyme nurodytas sąlygas;
Gauti administravimo instrukcijas ir techninę dokumentaciją.

9. PASLAUGOS TEIKĖJO TEISĖS IR PAREIGOS
9.1. Paslaugos teikėjas įsipareigoja:
Atlikti paslaugą kokybiškai ir per Pasiūlyme nurodytą terminą;
Informuoti Klientą apie darbo eigą;
Saugoti konfidencialią Kliento informaciją ir neatskleisti jos trečiosioms šalims be Kliento sutikimo;
Perduoti sukurtą el. parduotuvę pagal sutartas sąlygas.
9.2. Paslaugos teikėjui NEPRIKLAUSO nuosavybės teisės į:
Kliento pateiktą turinį (tekstus, nuotraukas, aprašymus);
Kliento prekių ženklus, logotipus, firminius stilius;
Kliento verslo informaciją ir duomenis.
9.3. Sukurto kodo ir techninių sprendimų nuosavybės teisės pereina Klientui po visiško atsiskaitymo už paslaugą. Naudojama atviro kodo programinė įranga (pvz., WooCommerce, Shopify) lieka galioti pagal atitinkamų projektų licencijas.
9.4. Paslaugos teikėjas turi teisę:
Sustabdyti paslaugos teikimą, jei Klientas nevykdo savo įsipareigojimų;
Naudoti subrangovus projekto įgyvendinimui;
Keisti techninius sprendimus, jei tai nepablogina galutinio rezultato;
Naudoti projekto ekrano nuotraukas savo portfelyje.

10. PASLAUGOS ĮVYKDYMO TERMINAI
10.1. Paslaugos įvykdymo terminas nurodomas Pasiūlyme arba svetainėje ir skaičiuojamas darbo dienomis.
10.2. Terminas pradedamas skaičiuoti nuo:Visiško apmokėjimo gavimo;IR visos reikalingos informacijos/turinio gavimo.
10.3. Terminas gali būti pratęstas šiais atvejais:
Klientas laiku nepateikia informacijos ar nesuteikia prieigų;
Iškyla nenumatytų techninių sunkumų ne dėl Paslaugos teikėjo kaltės;
Aplinkybės, kurių Paslaugos teikėjas negalėjo kontroliuoti (serverių gedimai, interneto sutrikimai, vyriausybės sprendimai);
Klientas prašo atlikti papildomus darbus, neįtrauktus į pradinį Pasiūlymą.
10.4. Apie terminų pasikeitimą Paslaugos teikėjas informuoja Klientą el. paštu.

11. PASLAUGOS PRIĖMIMAS IR PERDAVIMAS
11.1. Atlikus paslaugą, Paslaugos teikėjas informuoja Klientą el. paštu ir pateikia prieigas prie sukurtos el. parduotuvės.
11.2. Klientas turi 5 (penkias) darbo dienas nuo pranešimo gavimo peržiūrėti darbą ir pateikti pastabas.
11.3. Jei per nurodytą terminą pastabų nepateikiama, laikoma, kad Klientas paslaugą priėmė be pastabų.
11.4. Paslaugos teikėjas įsipareigoja ištaisyti pagrįstas pastabas, susijusias su Pasiūlyme nurodytų funkcijų neatitikimu, per 5 darbo dienas.
11.5. Pastabos dėl papildomų funkcijų, neįtrauktų į Pasiūlymą, yra laikomos nauju užsakymu ir derinamos atskirai.

12. FIZINIŲ ASMENŲ TEISĖS
12.1. Šis skyrius taikomas tik Klientams, kurie yra fiziniai asmenys, perkantys ne verslo tikslais.
12.2. Fizinis asmuo turi teisę atsisakyti sutarties per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo sutarties sudarymo momento, nenurodydamas priežasties.
12.3. Atsisakymo teisė netaikoma, jei:
Paslauga buvo visiškai suteikta su Kliento aiškiu išankstiniu sutikimu;
Klientas aiškiai sutiko, kad paslauga bus pradėta teikti per atsisakymo laikotarpį;
Paslauga buvo pritaikyta pagal Kliento individualius poreikius.
12.4. Norėdamas atsisakyti sutarties, Klientas turi pateikti aiškų pareiškimą raštu el. paštu: labas@ekomas.lt
12.5. Jei paslauga dar nepradėta teikti, Paslaugos teikėjas grąžina visą sumokėtą sumą per 14 dienų.
12.6. Jei paslauga jau pradėta teikti su Kliento sutikimu:Grąžinama suma mažinama proporcingai atliktų darbų vertei;Jei paslauga visiškai įvykdyta – pinigai negrąžinami.
12.7. Ginčai tarp Paslaugos teikėjo ir fizinių asmenų Klientų gali būti sprendžiami ikiteisminio ginčų nagrinėjimo tvarka:Kreipiantis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, www.vvtat.lt);Užpildant prašymo formą EGS platformoje https://ec.europa.eu/odr/

13. JURIDINIAMS ASMENIMS
13.1. Jei Klientas yra juridinis asmuo arba fizinis asmuo, vykdantis veiklą pagal verslo liudijimą, 12 skyrius (Fizinių asmenų teisės) NETAIKOMAS.
13.2. Užsakymo atšaukimas ir pinigų grąžinimas juridiniams asmenims galimas tik pagal individualiai suderintas sąlygas, nurodytas Pasiūlyme.
13.3. Jei Pasiūlyme nenurodyta kitaip, užsakymas negali būti atšauktas po apmokėjimo gavimo ir darbo pradžios.
13.4. Paslaugos teikėjas gali nutraukti sutartį vienašališkai ir negrąžinti apmokėjimo, jei:
Klientas nevykdo mokėjimo įsipareigojimų;
Klientas nepateikia reikalingos informacijos/prieigų ilgiau nei 30 dienų;
Klientas pažeidžia šias Sąlygas ar Lietuvos Respublikos teisės aktus.

14. ATSAKOMYBĖ IR JOS APRIBOJIMAI
14.1. Paslaugos teikėjas atsako už paslaugos kokybišką atlikimą pagal Pasiūlyme nurodytas sąlygas.
14.2. Paslaugos teikėjas NEATSAKO už:
Kliento el. parduotuvės veikimo sutrikimus, kilusius dėl netinkamos serverio (hostingo) priežiūros;
Kliento atliktus neteisingus konfigūracijos pakeitimus po paslaugos perdavimo;
Trečiųjų šalių (domeno registratorių, hostingo, mokėjimų, pristatymo sistemų) paslaugų trikdžius;
Kliento pateikto turinio teisėtumą ir trečiųjų asmenų teisių pažeidimus;
Duomenų praradimą, jei Klientas neužtikrino atsarginių kopijų kūrimo po paslaugos perdavimo.
14.3. Maksimali Paslaugos teikėjo atsakomybė negali viršyti sumokėtos paslaugos kainos.
14.4. Klientas atleidžia Paslaugos teikėją nuo atsakomybės trečiosioms šalims dėl Kliento pateikto turinio ar verslo veiklos el. parduotuvėje.

15. ASMENS DUOMENŲ APSAUGA
15.1. Užsakydamas Paslaugą, Klientas pateikia asmens duomenis (vardą, pavardę, el. paštą, įmonės duomenis), kurie reikalingi sutarties vykdymui.
15.2. Paslaugos teikėjas tvarko asmens duomenis pagal Bendrąjį duomenų apsaugos reglamentą (BDAR) ir Lietuvos Respublikos teisės aktus.
15.3. Detalesnė informacija apie asmens duomenų tvarkymą, Kliento teises ir jų įgyvendinimą pateikiama Privatumo politikoje: https://www.ekomas.lt/privatumo-politika

16. SĄLYGŲ KEITIMAS
16.1. Paslaugos teikėjas pasilieka teisę vienašališkai keisti šias Sąlygas.
16.2. Apie pasikeitimus Klientai informuojami paskelbiant naujas Sąlygas svetainėje Ekomas.lt.
16.3. Naujos Sąlygos įsigalioja nuo jų paskelbimo momento ir taikomos naujoms sutartims.
16.4. Jau sudarytoms sutartims taikomos sutarties sudarymo metu galiojusios Sąlygos, išskyrus atvejus, kai pasikeitimai būtini dėl teisės aktų pakeitimų.

17. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
17.1. Šioms Sąlygoms ir sutartiniams santykiams taikomi Lietuvos Respublikos įstatymai.
17.2. Visi ginčai tarp Šalių sprendžiami derybų būdu.
17.3. Nepavykus susitarti derybų būdu, ginčai sprendžiami:
Fizinių asmenų atveju – Lietuvos Respublikos teismuose pagal Kliento gyvenamąją vietą arba ikiteismine tvarka (žr. 12.7 punktą);
Juridinių asmenų atveju – Lietuvos Respublikos teismuose pagal Paslaugos teikėjo buveinės vietą.
17.4. Jei bet kuri Sąlygų nuostata pripažįstama negaliojančia, kitos nuostatos išlieka galioti.
17.5. Šalys patvirtina, kad Sąlygos atitinka jų tikrą valią ir aiškiai suprantamos.
17.6. Klausimai, pretenzijos ar pagalbos prašymai dėl šių Sąlygų siunčiami el. paštu: labas@ekomas.lt. Į užklausas atsakoma per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo gavimo dienos.

MB „Mono brands"
Įmonės kodas: 306224734
El. paštas: labas@ekomas.lt